welcome ! You have stumbled to atyn NNR
official blog. Please be nice here.
THANKYOU :)
FOLLOW|EXIT
SiMpLe Is EaSy™ ツ
Entry Profile Lover Fellows

n0b0Dy pErFecT



hello peeps ! welcome to my low profile blog . nothing special about me but if you follow my blog i will sure that i will follow your back . wink :))


gEdiK+gEdiK = ♥



heart you ~ wink2 shhhh ^_^

TaGbOarD

SouvErniRs


FREEBIES HEADER HERE


sahabat :))
Rabu, 25 Januari 2012 | 5:49 PG | 0 comment
hye semua.. assalamuailakum ! hee :))
korang sehad tak ? harap korang sehad larh kan.. tak mcm aku.. demam ~. ~
tp maseh lg boleh update blog kan kan.. haha.. terbaek ~ ;D

see see.. muka cm mintak penyepak jarak jauh kan.. haha;p

actually aku xtahu nak buad entry ape pun kali ny..
otak buntu weyh time demam cmny.. idea langsung xdak..
so ble pke pke blek kan.. aku rindu gle ngn sahabat sahabat aku..
apetah lg geng geng scola aku.. ;((
so aku engad nak buad cked entry about SAHABAT. amende tue?
haa sahabat ialah insan yg diciptakan Allah khas buat kite tau..
aku pasti korang pun msty ade sahabat kan kan.. tpu larh kalau korag kate xdew tuu..
hehe.. oke antara ciri2 sahabat macam bawah ny :

  • sentiasa berada disisnya walau dlm apepown situasi
  • mendoakan apa yg terbaik untuk kawannya
  • selalu membela kawannya jika benar..
  • menasihati kawannya..
  • menerima nasihat dari kawannya..
  • berkongsi ape2 perkara..
apabile dah ade sahabat tu.. jgn plak mempergunakannya untuk kepentingan diri.
dan jangan pernah melukai hatinya..sebab sahbat ny 1 dlm 1000000 tahu..
hargainya kerana itu hadiah dari Allah kepada kita.. 
sekian :))


Older Post | Newer Post