welcome ! You have stumbled to atyn NNR
official blog. Please be nice here.
THANKYOU :)
FOLLOW|EXIT
SiMpLe Is EaSy™ ツ
Entry Profile Lover Fellows

n0b0Dy pErFecT



hello peeps ! welcome to my low profile blog . nothing special about me but if you follow my blog i will sure that i will follow your back . wink :))


gEdiK+gEdiK = ♥



heart you ~ wink2 shhhh ^_^

TaGbOarD

SouvErniRs


FREEBIES HEADER HERE


10 weird facts about me
Isnin, 30 Januari 2012 | 3:15 PG | 0 comment

assalamualaikum, pada petang yang indah dan ditemani angin yang sepoi sepoi bahase, 
saya a.k.a tuan punya blog ni nak post something yang menarik tapi pelik pasal SAYA. 
heheheh..nak tau tak ? *angguk jelah ea..ok..then scroll ke bawah..
jangan gelak plak, tapi kalau nak gelak, cepat2 tengok balik tajuk posting ni..
memang pelik sikit..ok, ready?

10 WEIRD FACTS ABOUT ME

\ kalau makan telur goreng, korek telur kuning dulu dan tinggalkan telur putih, last baru makan ^^,
\ kalau dok lam bilek msty berjam jam.. bkan kemas pun tp dok berangan je lebih.. haha *blur cked
\ suka makan coklat ketika cair *walaupun agak comot tp aku ska mke aku comot dan biar org laen tgok :D
\ tak suka pijak tanah yang lembek2 and basah *especially lepas hujan, ee geli kod..  oke aku penggeli cked .. bnyak benda yg aku geli.. haha
\ tak suka org pegang atau maen maen rmbut aku..*rambut aku cepat gugur  
\ mood aku cepat beubah.. seyes gile cepat berubah *lam keluarga aku sume perasan nye larh.. dm tgah hepi    hepi aku bole bertukar jadi marah marah.. ( gile ke aku ) ;p
\ sangat suka makan ais *walaupun tahu akan buat perut buncit =.=
\ suka mkn nasi goreng ngn sos cili.. haha
\ suka tulis gune pembaris.. *nak tulis msty kne pakai pembaris..da terbiase kod --'
\ agak pemalas ble nak mndy *tgu ibu bising bru nak mndy kan.. hehe

ok! that's all for today k? tak payah tau lebih2, agak bahaya..hehe..ok, thanks for reading!

kata hati: mesti ada yang kata, tak pelik sangat, and mesti jugak ada yang kata mengada-ngada, but do i care? 


Older Post | Newer Post