welcome ! You have stumbled to atyn NNR
official blog. Please be nice here.
THANKYOU :)
FOLLOW|EXIT
SiMpLe Is EaSy™ ツ
Entry Profile Lover Fellows

n0b0Dy pErFecT



hello peeps ! welcome to my low profile blog . nothing special about me but if you follow my blog i will sure that i will follow your back . wink :))


gEdiK+gEdiK = ♥



heart you ~ wink2 shhhh ^_^

TaGbOarD

SouvErniRs


FREEBIES HEADER HERE


semoga kita punya waktu dulu ;')
Jumaat, 2 Disember 2011 | 3:36 PG | 0 comment
"Satu pasangan kekasih sedang memecut melebihi 100 km/jam di jalanraya"


Si gadis : Perlahankanlah sikit moto nie ... saya takut la b .

Si lelaki : Tak nak .. bawak laju-laju macam nie ler seronok sayang .

Si gadis : Tak .. tak seronok pun .. tolonglah .. saya takut nie ..

Si lelaki : Kalau awak nak saya perlahan kan motosikal nie .. awak kena kata awak cintakan saya dulu ..
Si gadis : Ok . Saya cintakan awak !!
Si lelaki : Ok .. sekarang peluk saya kuat-kuat ..

*Si gadis memeluk si  lelaki dengan begitu erat sekali*

Si lelaki : Awak .. boleh tolong tanggalkan helmet saya tak ? Kemudian pakaikan kat awak . Saya rasa tak selesalah pakai helmet nie ..

---------------------------------------------------------------------------
Dalam surat khabar keesokkan harinya :
Sebuah motosikal telah berlanggar dengan satu banggunan berpunca daripada kegagalan fungsi brek . Dua mangsa yang terlibat dalam kemalangan ngeri tersebut , dan hanya satu daripada mereka yang terselamat .
---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
Kisah sebenarnya , semasa sedang menuruni jalan tersebut , si lelaki telah mendapati brek motosikalnya tak berfungsi , tetapi dia tidak mahu kekasihnya tahu . Sebaliknya , dia meminta kekasihnya tadi mengungkapkan pekataan "saya cintakan awak" dan merasa dakapan terakhir kekasihnya . Dia juga memberikan helmetnya kepada Si gadis dan mengharapkan kekasihnya itu selamat .. walaupun itu bererti dia akan terkorban .
--------------------------------------------------------------------------
Jadi , jika anda mempunyai orang yang mencintai dan mengambil berat terhadap anda , beritahu dia yang anda sangat cintakan dia .




Older Post | Newer Post